09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    بهترین ایده ها برای تزیین جشن های خصوصی

    دوشنبه, 15 آبان 1402

    برای دیزاین انواع مراسم ها و تشریفات از تزئینات بسیار متنوعی می توان استفاده کرد از گل آرایی این مراسم گرفته تا بادکنک آرایی و شمع آرایی و حتی تزئین خوراکی ها. اما مهم ترین قسمت این طراحی رنگ بندی و مدل این دیزاین ها بر اساس تم آن جشن است. در این مقاله از وبلاگ مدرسه ی گل آرایی علی ولی چند تا از پرکاربردترین و در عین حال جدید ترین ایده ها برای تزیین جشن را به شما معرفی می کنیم.

    دسته بندی کلی تزیینات

    در قدم اول باید این نکته را در نظر داشته باشیم که استفاده از هر تزیینی بسته به سلیقه و بودجه می تواند متفاوت باشد و سبک های مختلفی دارد و انواع ایده برای این مراسم ها بی انتهاست.

    اما برای شروع هر جشنی چند نکته باید رعایت کرد، یکی از مهم ترین نکات همان طور که قبلا اشاره کردیم طراحی و رنگ بندی بر اساس تم جشن است به علاوه استفاده از رنگ های گرم در هر تزیینی توصیه می شود. سعی کنید این رنگ ها متضاد باشند مثل قرمز و سفید تا بیشتر به چشم بیایند. در ادامه به چند مدل از این تزیینات می پردازیم.

    بادکنک آرایی

    مناسب ترین ابزار برای تزیین جشن های تولد، ولن تاین و نامزدی، بادکنک آرایی است. اگر از بادکنک آرایی اطلاعات زیادی ندارید پیشنهاد میدهیم مقاله  بادکننک آرایی چیست؟ در همین سایت را مطالعه نمایید. این تزیین جشن و تلفیق آن با گل آرایی می تواند در عین زیبایی جلوه ای مدرن به جشن تان بدهد به شرطی که به درستی انجام شود نه به سبک سه دهه پیش! این روزها انواع مختلف بادکنک ساده و هلیومی وجود دارد در طرح ها و مدل های مختلف مثل پولکی، آویزدار، پولکی و… برای انواع جشن های مناسب کودکان و بزرگسالان.

    در این نوع دیزاین می توانید تعدادی بادکنک کوچک را درون یک بادکنک شفاف بزرگ قرار دهید یا هدیه و کارت تبریک تان را درون آن جای دهید و به این صورت عزیزانتان را سورپرایز کنید.

    تزیین جشن با بادکنک کم

    اگر به هر دلیل می خواهید از بادکنک های کمی در تزیین جشن تان استفاده کنید می توانید آن را با سایر تزئینات تلفیق کنید. مثل تلفیق آن با عروسک، روبان، گل و…

    نظر خود را درج نمایید