09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    لیست ممنوعه خرید کادو ولنتاین برای دختر

    روتین ابراز علاقه در ولنتاین

    همه ما با جشن ولنتاین و نحوه ابراز علاقه و بیان احساس در آن آشنایی داریم و میدانیم که در این روز تمام کسایی که در دل هایشان به کسی عشق میورزند و تمام همسران به نوعی

    به یکدیگر ابراز علاقه میکنند.

    این نحوه ابراز معمولا با کادو هایی همراه است و به همین دلیل، خرید کادو ولنتاین برای دختر اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما دست روی انتخاب های اشتباه بگذارید، بی تردید محبوب

    برخی از هدیه ها مخصوص دختران و برخی دیگر به طور اختصاصی برای پسر ها مناسب هستند؛ اما در این میان برخی از هدیه ها هستند که برای هر دو جنس به طور مشترک، مخرب هستند و تنها برخی تفاوت ها جزئی مانند رنگ و مدل و سایز در آن ها دیده میشود.
    این هدایا را بشناسید تا بتوانید از میان انتخاب های این روز، بدترین ها را خط زده و بهترین ها را پیدا کنید و مطمئن شوید که بهترین کادو برای ولنتاین دختر را تهیه میکنید.

    1- حوله

    حوله جزو وسایل بسیار شخصی و سلیقه ای میباشد. قطعا دوست ندارید لوازمی که باید به انتخاب خودتان باشد را دیگری برایتان تهیه کند!
    از این ها هم که بگذریم هدیه ولنتاین برای ابراز علاقه و نشان دادن توجه به طرف مقابل است نه خرید لوازم مورد نیاز شخصی؛ پس هدیه ای که انتخاب میکنید باید نمایانگر حس و علاقه و یا خاطره و آرزویی مشترک بین شما باشد. شاید فکر کنید که حوله میتواند یک کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها باشد اما قبل از تهیه آن فراموش نکنید که قضیه ولنتاین فرا تر از یک کادو ساده است!

    2- گل مصنوعی

    گل های بی جان شاید در نگاه اول یک کادوی ولنتاین دخترانه به حساب بیایند اما دومین عنصر سیاه این لیست مرگبار، گل های مصنوعی و بی کیفیت هستند. اصل رسم گل دادن برای این است که هر گل معنایی منحصر به فرد دارد و معمولا از گل رز که نماد عشق است در این روز استفاده میشود.

    در برخی موارد نیز ممکن است از گل های مصنوعی زیبا به عنوان همراهی در کنار کادو ولنتاین برای دختر ها استفاده کنید که میتواند با توجه به علایق شخص مقابل دلنشین نیز باشد

    گل ها به دلیل عطر و بوی خوشایند و فوق العاده و همچنین لطافت و جریان زندگی که در برگ های آن ها نمایان است، برای این روز انتخاب میشوند. درست است که گل های مصنوعی ماندگاری بالاتری نسبت به گل های طبیعی دارند اما هرگز این را فراموش نکنید که یک گل مصنوعی نمیتواند حسی که گل طبیعی منتقل میکند را به همراه داشته باشد.
    تنها در صورتی به سراغ این کادو بروید که میخواهید یک یا دو شاخه گل نمادین در کنار هدیه خود قرار دهید و یا طرف احساسی شما واقعا عاشق گل های مصنوعی است.

    3- بلیط های هیجان منفی

    برخی از سرگرمی ها وجود دارند که به طور مستقیم با احساس ترس و خشونت سر و کار دارند، شاید به دلیل آن که اکثرا نام پسر ها با این موارد پیوند خورده، تصور کنید که این گزینه یک کادو ولنتاین مردانه است اما در حقیقت این نوع از سرگرمی ها برای برخی افراد مناسب و هیجان انگیز و برای عده ای دیگر زجر آورر تلقی میشوند پس بهتر است که قبل از انتخاب این نوع از سورپراز ها و سرگرمی ها دوباره با معنی روز ولنتاین آشنا شوید و تا حد ممکن از وسایل شوخی و آزار و اذیت و اینجور موارد فاصله بگیرید.
    جشن ولنتاین قرار است روز رومانتیک و با احساس باشد نه پر از رعب و وحشت؛ ما اینگونه سرگرمی ها را با نام سرگرمی هیجان منفی میشناسیم و بهتر است در روز عشق، هیچ

    4- دمپایی

    برخی از دمپایی ها و یا روفرشی ها ممکن است به نظر کاربردی بیایند اما شاید بهتر باشد که برای تولد یا هدیه ای در روزهای بی مناسبت بمانند.
    تنها در صورتی که میدانید که شخص مورد نظر عاشق این دمپایی ها است از انواع طرح دار و فانتزی آن ها به عنوان هدیه استفاده کنید و فراموش نکنید که به هیچ وجه سراغ دمپایی پلاستیکی های ساده نروید!

    5- کتاب

    شاید این گزینه را به عنوان هدیه ولنتاین برای مرد و یا کادوی ولنتاین دخترانه در نظر بگیرید اما باید به شما بگویم که در حال فرو رفتن در چاهی عمیق هستید!
    کتاب های جنایی، اکشن، فلسفی و پیچیده و یا کتاب های برای تشویق شخص به کتاب خواندن میتوانند از بدترین گزینه ها باشند. اگر به دنبال خرید کتاب هستید چون میدانید که او خوشحال خواهد شد، بهتر است به عنوان کادو ولنتاین برای دخترها از انواع کتاب های رمان و عاشقانه استفاده کنید تا نیت این روز را به انجام رسانده باشید

    6- نرم افزار های کامپیوتری

    ممکن است بدانید که کسی که از اعماق قلبتان به او عشق می ورزید عاشق نرم افزار ها و کار کردن با کامپیوتر است و بلافاصله بخواهید برای ولنتاین این هدیه را برایش فراهم کنید و تصور کنید مناسب ترین کادوی ولنتاین برای برخی دختر های اهل کامپیوتر، همین باشد؛ بله اگر تولد، عید و یا دیگر مناسبت ها بود میتوانستید دل او را بدست بیاورید اما در ولنتاین اینگونه نیست.
    در این جشن عشق، حتی یک نامه عاشقانه نیز میتواند ارزشی بالاتر از هر وسیله مادی دیگر داشته باشد اما هدیه هایی که احساساتتان را نشان ندهند حتی ذره ای از آن ارزش را ندارند

    7- وسایل منزل

    یکی از بدترین انتخاب ها برای هدیه دادن به همسر و یا عشق زندگیتان لوازم منزل است! اگر قرار است عشق خود را ابراز کنید باید به شخص او ابراز کنید نه خانه که در آن قرار دارید.
    تمام فلسفه و هدف این روز این است که بتوانید به یکدیگر نزدیکتر شوید و میان دغدغه های امروزه، به یکدیگر یاد آوری کنید که چقدر حضور در کنار هم مهم و فوق العاده دوست داشتنی است؛ پس قطعا لوازم خانه نمیتواند کادو ولنتاین دوست داشتنی برای دختر ها و خانم ها باشد.
    اگر با هدیه ای مانند یک غذا ساز و یا یک ست قابلمه به دیدار او بروید قطعا نه تنها خوشحال و قدردان نخواهد بود بلکه بسیار ناراحت و بی انگیزه خواهد شد.

    8- کلاه با شکل های غیر متعارف

    شاید پس از مشاهده چند پیشنهاد به این فکر بیوفتید که یک کلاه با طرحی خاص و غیرمنتظره برای عشق خود تهیه کنید و آن را یک هدیه ولنتاین دخترانه به حساب بیاورید اما این فکر را نکنید.
    دختر ها بسیار بر روی ظاهر و استایل خود حساس هستند و معمولا از اکسسوری های غیر متعارف و عجیب خوششان نمیاید.
    نقطه مقابل این موضوع نیز کاملا صادق است! ممکن است تصور کنید مثلا یک کلاه شاپو با طرحی عجیب، کادو ولنتین دخترانه مناسبی است اما امروزه اکثر افراد به شناخت تیپ و شخصیتی رسیده اند و از اکسسوری هایی که خارج از محدوده استایلشان باشد لذت نمیبرند؛ پس تنها در صورتی این کادو ولنتاین برای دختر ها را تهیه کنید که از نوع سلیقه و علاقه مندی آن با خبرید

    9- روان نویس

    اگر برای همکار خود به دنبال یک کادو شیک بودید، بی شک این گزینه انتخاب اول بود؛ اما الان برای عشق و همراه زندگیتان به دنبال یک وسیله میگردید که تمام احساستان را بیان کند، پس قطعا این انتخاب جزو ممنوعه ترین ها برای جشن عشق است.
    خودتان چه فکر میکنید؟ آیا یک روان نویس میتواند کادو ولنتاین برای مرد زندگی شما باشد؟ و یا برعکس، این هدیه مناسبی است تا تمام احترام و توجه شما را به خانمی که در تمام سختی های زندگی به شما دلگرمی داده است، نشان دهد؟ قطعا نه! پس سمت این گزینه سیاه هم نروید

    10- لباس راحتی

    در برخی از موارد ممکن است که شما فقط بخواهید حس صمیمیت و عشقتان را به طرف مقابل نشان دهید اما باید بدانید که این هدیه مناسب ولنتاین نیست.
    در تاریخچه روز ولنتاین در کشور ژاپن نیز هنگامی که میخواستند در این روز به یکدیگر هدیه بدهند، دختران معمولا از شکلات های دست ساز استفاده میکردند و پسر ها بلوز های سفید زیبا و رسمی هدیه میدادند.
    پس به خاطر بسپارید لباس های راحتی معمولا نمیتوانند یک کادوی ولنتاین برای دختر باشد

    11- ساک ورزشی

    در این لیست سیاه، ساک ورزشی نیز جایگاه خودش را به دست آورده است. معمولا تعداد کسانی که به طور مرتب به باشگاه میروند و از ساک های ورزشی استفاده میکنند، بسیار کم است و همین موضوع این گزینه را به یک انتخاب محتاطانه تبدیل میکند.

    اگر درباره شخص مقابل خود مطمئن هستید و میدانید که از این ساک ها استفاده میکند، آن موقع میتوانید به ساک ورزشی به عنوان یک گزینه برای کادوی ولنتاین نگاه کنید

    نظر خود را وارد نمایید.