09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    متولدین اسفند

    متولدین اسفند

    متولدین اسفند دارای سرشتی ملایم، معتدل و خوشایند هستند، آنها به طور اجتناب ناپذیری بدنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند. اسفند ماهی های مغرور و دوست داشتنی، افرادی با شخصیت و متین و با روحیه لطیف هستند، در صبر و شکیبایی زبان زد و در رفتار با دیگرانن بسیار سنجیده عمل می کنند، او به پای معشوق فداکاری های بسیار می کند، متولدین اسفند بسیار حساس و رویایی، دارای حس ششم، خیلی آرام و بسیار حساس و رویایی عمل می کنند...

    متولدین اسفند

    متولدین ماه های مختلف تا حدودی و در برخی جنبه ها شخصیت و عاداتی شبیه به هم دارند، اما برخی از بارزترین عادات خوب و بد آنها بر اساس طالع بینی نجومی، که تاثیری بر رابطه عاطفی شان نیز می گذارد، برایتان آورده ایم. در این وبلاگ قصد داریم شما را با خصوصیات بارز اسفند ماهی ها آشنا کنیم.

    عکس نماد ماه تولد اسفند

    :ویژگی بهمن ماهی ها

    متولدین اسفند دارای سرشتی ملایم، معتدل و خوشایند هستند، آنها به طور اجتناب ناپذیری بدنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند. اسفند ماهی های مغرور و دوست داشتنی، افرادی با شخصیت و متین و با روحیه لطیف هستند، در صبر و شکیبایی زبان زد و در رفتار با دیگرانن بسیار سنجیده عمل می کنند، او به پای معشوق فداکاری های بسیار می کند، متولدین اسفند بسیار حساس و رویایی، دارای حس ششم،خیلیآرام و بسیار حساس و رویایی عمل می کنند.

    چیدمان خانه یک اسفند ماهی چگونه است؟ | مجله نی نی سایت

    اسفند ماهی ها شیفته ی زیبایی و طبیعت هستند و حس زیبایی شناسی خوبی دارند. این صفات به همراه خلاقیت بالایشان سبب می شود وسایل هنری مانند یک دوربین عکاسی، وسایل ساخت کادویی یا لوازم نقاشی آنها را بسیار خوشحال کند.

    نظر خود را وارد نمایید.