09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    هدیه روز پدر و کادو روز مرد

    هدیه روز پدر و کادو روز مرد

    تا همین چند روز پیش بود که خانم‌ها به انتظار هدیه‌ای از همسرانشان نشسته بودند، اما آسیاب به‌ نوبت است و حالا نوبت خانم هاست که باید برای خرید هدیه روز پدر و کادو روز پدر برنامه بریزند. خرید هدیه برای آقایان چالش‌های خاص خودش را دارد و هرچند کمتر کسی ممکن است باور کند، اما خرید هدیه برای آن‌ها کار چندان ساده‌ای هم نیست!

    بنابراین، اگر شما هم این روزها در جست‌وجوی هدیۀ مناسبی برای سورپرایز کردن پدر یا مرد زندگیتان هستید، مجلۀ بانی‌مگ به شما پیشنهاد می‌کند تا این نوشتار را حتما مطالعه کنید.

    تاریخ دقیق روز پدر

    هدیه روز مرد

    همۀ ما دوست داریم یک روز فوق‌العاده را در این مناسبت برای پدرمان خلق کنیم؛ اما همیشه اولین‌قدم این است که مطمئن شویم تاریخ روز پدر سال ۱۴۰۲ را درست می‌دانیم؛ چراکه این نکتۀ کوچک به آسانی می‎‌تواند تمام سورپرایز شما را خراب کند!

    در ایران، روز پدر هر ساله سیزدهم ماه رجب است و هم‌زمان با تولد حضرت علی (ع) جشن گرفته‌ می‌شود که امسال با ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ مصادف شده است. گفتنی است، به این بهانه بسیاری از خانم‌ها برای همسرانشان نیز هدیه روز پدر یا مرد تدارک می‌بینند تا آن‌ها را سورپرایز کنند…

    روز جهانی مرد

    علاوه بر روز پدر در ایران که هر سال مصادف با سالروز میلاد حضرت علی (ع) برگزار می شود، در تقویم جهانی نیز یک روز را به عنوان روز پدر در نظر گرفته‌اند. در تقویم جهانی روز ۱۹ نوامبر هر سال روز جهانی مرد یا (International Men’s Day) نامگذاری شده است. روز جهانی مرد در تقویم ایران با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ مصادف شد. یکی از دلایلی که روز جهانی مرد را در تقویم جهانی قرار داده اند، اشاره به نقش مثبت مرد در خانواده و جامعه و تمرکز بر سلامت مردان است.

    علاوه بر روز جهانی مرد، هر کشوری نیز بنا به رویدادهای ملی خود روزی را برای ارج نهادن به مقام مرد در نظر گرفته‌اند. برای مثال روز مرد در آلمان همزمان با تاریخ عروج حضرت عیسی مسیح به آسمان در نظر گرفته شده است. روز پدر در آلمان اولین سه شنبه، چهل روز بعد از عید پاک است. در ایالات متحده آمریکا، روز پدر، سومین یکشنبه ماه ژوئن و در اسپانیا، روز جشن یوسف مقدس که ۱۹ مارس است را گرامی می‌دارند.

    بهترین ایده برای کادو روز پدر

    خرید هدیه روز پدر

    برای این‌که به جای همان کادوهای تکراری سال‌های پیش، یک هدیه روز پدر جذاب و خلاقانه برای پدر یا همسرتان تهیه کنید، ما یک فهرست از بهترین هدیه‌ها و ایده‌هایی ارائه کرده‌ایم که می‌توانید برای این روز از آن‌ها استفاده کنید.

    کیف یا کفش چرم رسمی

    هدیه روز پدر کیف یا کفش چرم رسمی

    کفش رسمی یا کتانی

    کفش رسمی یا کتانی هدیه روز پدر

    صندل‌های راحت

    صندل‌های راحت هدیه روز پدر

    ست هدیه روز پدر؛ کیف پول

    ست هدیه کیف پول هدیه روز پدر

    کمربند

    کمربند هدیه روز پدر

    ساعت مچی

    ساعت مچی هدیه روز پدر

    ست لباس ورزشی

    ست لباس ورزشی هدیه روز پدر

    هودی

    هودی هدیه روز پدر

    پلیور

    پلیور و پولوشرت هدیه روز پدر

    پولوشرت

    پولوشرت ساده ADIDAS کد 260201

    انواع پیراهن

    انواع پیراهن هدیه روز پدر

    کراوات

    کراوات هدیه روز پدر

    پاپیون

    پاپیون هدیه روز پدر

    بلوز بافت

    بلوز بافت هدیه روز پدر

    عینک آفتابی

    عینک آفتابی هدیه روز پدر

    دستبند چرم

    دستبند چرم هدیه روز پدر

    دکمه سردست

    دکمه سردست هدیه روز پدر

    گیره کراوات

    گیره کراوات هدیه روز پدر

    کت و شلوار

    کت و شلوار هدیه روز پدر

    کت تک

    کت تک هدیه روز پدر

    نظر خود را وارد نمایید.