09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    چند نمونه ایده دسر برای تولد

    چند نمونه ایده دسر برای تولد

    چند مدل دسر ایرانی و خارجی برای تولد

    شما بسته به شرایط خود، می توانید از دسرهای ایرانی یا خارجی برای تولدتان استفاده کنید. در ادامه، انواع دسر برای تولد را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب برای شما راحت تر شود. همچنین سعی می کنیم نحوه تهیه برخی از این دسرها را نیز برای شما توضیح دهیم. پس اگر به دنبال متنوع ترین و جدیدترین دسر برای تولد می گردید، حتماً لیست زیر را مطالعه فرمایید.

    1. دونات با طرح یونیکورن

    تم تولد اسب تک شاخ - Unicorn ایده های رنگارنگ از مدلهای - زیباکده

    یکی از جذاب ترین ایده هایی که شما می توانید برای انتخاب دسر تولد دختر از آن استفاده کنید، دونات با طرح یونیکورن است. بسیاری از دختر خانم های کوچک و حتی جوان، علاقه بسیار زیادی به رنگ های صورتی دارند. به همین دلیل هم شما می توانید روی دونات ها را با رنگ صورتی به شکل یونیکورن در بیاورید. برای جذاب تر شدن انواع دسر برای تولد دخترانه به این شکل، می توانید از تزیینات دیگری برای روی دونات استفاده کنید و آن را به شکل های متنوعی در بیاورید.

    2. چیز کیک های میوه ای

    طرز تهیه چند مدل چیز کیک میوه ای

    آیا می خواهید بدون هزینه زیاد، یک دسر برای تولد بزرگسال انتخاب کنید؟ در این شرایط، چیز کیک های میوه ای می توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند. این دسر خوشمزه برای تولد بسیار راحت آماده می شود و اصلاً نیازی نیست که برای تهیه آن، از فر یا مایکروویو استفاده کنید. نکته جالب توجه درباره این دسر این است که محدودیت سنی برای تهیه آن وجود ندارد و حتی می توان از آن دسر برای تولد کودک نیز استفاده کرد.

    3. کیک شکلاتی چوبی

    3 طرز تهیه پاپسیکلز کیک چوپی و توپی برای ولنتاین و تولد

    یکی دیگر از انواع ایده ها برای انتخاب دسر برای تولد که شما می توانید از آن استفاده کنید کیک چوبی شکلاتی است. برای تهیه این کیک، باید مخلوط کیک و خامه را به شکل توپ های کوچکی در بیاورید و سپس یک سیخ چوبی وسط آن قرار دهید. بعد از آماده شدن، می توانید مقداری شکلات قهوه ای یا سفید را بن ماری کرده و روی آن بریزید تا ظاهر جذاب تری به خود بگیرد.

    4. کاپ کیک بستنی

    کاپ کیک بستنی | سرآشپز پاپیون

    یک مدل دسر برای تولد بچه ها که تقریباً همه مهمان ها به آن علاقه مند خواهند شد، کاپ کیک بستنی است. درست کردن این کاپ کیک اصلاً زحمت زیادی از شما نمی گیرد و می توانید اطمینان داشته باشید که هر مهمان خردسالی که در جشن تولد شما حضور داشته باشد، از خوردن این دسر خوشحال خواهد شد.

    5. پنکیک توت فرنگی

    روش پخت پنکیک توت فرنگی لذیذ
    نظر خود را وارد نمایید.